Fomentar l'interès per la ciència i fer-la, propera, atractiva, i entenedora.

"Data Mining for on-line Games", o com els programadors de videojocs saben tot el que farem.

dimecres, 17 de desembre de 2014, a les 19.30 h.
A l'Auditori Barradas
Conferència:

"Data Mining for on-line Games", o com els programadors de videojocs saben tot el que farem.

Un programador i un data scientist de l'empresa de videojocs King (Candy Crush Saga, Bubble Witch saga,...) ens ensenyaran alguns dels secrets de l'anàlisi de dades en vídeojocs.

Per què canvien les pantalles? Com evoluciona un joc? Què vol dir "millorar l'experiència de l'usuari"? Com guanyen diners aquestes empreses?

Sobre els diferents tipus de videojocs que hi ha al mercat, aprendrem formes d'anàlisi de dades, algunes mètriques i tècniques que es fan servir per a aconseguir i analitzar els usos que fa l'usuari de cada joc i què passa amb tota la informació que es crea, des de que passem una estona jugant amb el telèfon o la tablet, fins que arriba a la base de dades del sistema.

A càrrec d’Ivan EncinasData Scientist a King.com.
Organitzat per Auditori Barradas