Fomentar l'interès per la ciència i fer-la, propera, atractiva, i entenedora.

Gamificació i Realitat Virtual

Dimecres, 30 de novembre, de 2016, a les 19 h
Centre Cultural Sant Josep
Conferència

Gamificació i Realitat Virtual

En aquesta conferència explorarem com la Gamificació i la realitat virtual obren un nou món de possibilitats en l'àmbit de l’educació, la comunicació i l’empresa.
La Realitat Virtual és una tecnologia cada vegada més present a les nostres vides, que ens permet traslladar-nos a mons generats per ordinador i viure tot tipus d'experiències. Imagineu poder viure en primera persona com era el món en èpoques passades, viatjar a través de l'univers o fer-vos de la mida d'una molècula.
La Gamificació és una nova manera de plantejar els processos formatius i productius: aplicar tècniques de joc per augmentar la productivitat i l'aprofitament, a més de fer l'experiència molt més interessant i atractiva.
Unides, gamificació i realitat virtual tenen el potencial de canviar la manera com aprendrem i treballarem els propers anys.

Conferència a càrrec d’Héctor Zapata, arquitecte i expert en realitat virtual; fundador i gerent de Tetravol S.L, professor de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, director tecnològic a Obicex.